+420608453908

obchod@kvalitni-folie.cz

Reklamace a vrácení zboží

  • Úvod
  • Reklamace a vrácení zboží

Poškozená zásilka:

Při poškození zboží přepravcem je nutné uplatnit reklamaci obratem. V případě České pošty uplatňuje reklamaci příjemce přímo u přepravce a to nejpozději do 24 hod. od převzetí poškozené zásilky. V případě zvolení přepravce Zásilkovna.cz či DPD je nutné obratem zaslat fotodokumentaci poškození zboží společně s přepravním obalem na e-mail obchod@kvalitni-folie.cz , nejpozději však do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky. Na pozdější reklamace poškozeného zboží nebude brán zřetel. Vždy zasílejte primárně foto poškození, bez kterého není možné reklamaci řešit.

Reklamace fólií:

Přišla vám fólie jiných rozměrů či jinak poškozená? Obratem nám zašlete na e-mail obchod@kvalitni-folie.cz následující informace:

-  informace o modelu zařízení, nejlépe printscreen z menu nastavavení - O telefonu - Model zařízení, případně faktura, či foto balení, kde je vyznačen model.

-  přesná výška a šířka LCD v mm, případě hodiněk průměr LCD v mm

-  přesná výška a šířka došlé fólie či skla v mm, v případě hodinek průměr v mm

-  1 - 2 ostré foto přední části zařízení kde je zřetelně vidět celý LCD.

V případě poškozené fólie či skla při přepravě stačí zaslat detailní foto poškození a foto celé přední části zařízení s defektem. Reklamaci se snažíme řešit v co možná nejkratším čase.

Pokud v balení nějaká fólie chybí, stačí zaslat foto doručeného obsahu. Ihned zajištujeme ve výrobě novou sadu se správným počtem kusů (ne vždy je bohužel možná kontrola obsahu vzhledem k přelepům z výroby). 

Nepodařilo se vám fólii či sklo nalepit? Nikdo není dokonalý:). Zašlete nám foto špatně aplikované fólie. Vždy se snažíme pomoci. Je nutné zaslat detail přední části zařízení se špatně aplikovanou fólií a detail poškození.

Bez těchto podkladů není možné reklamaci řešit, proto prosím postupujte dle instrukcí výše.

 

Reklamace pouzder:

Stačí zaslat foto poškození pouzdra na e-mail obchod@kvalitni-folie.cz . Po té se domluvíme na vhodném postupnu, velká část reklamací se dá řešit zasláním nového pouzdra bez nutnosti zasílat poškozené na naši adresu, vše záleží na konkrétním případu, nicméně vždy se snažíme zákazníkovi vyjít vstříct.

K reklamaci prosím využívejte primárně e-mail, snažíme se reagovat nejpozději do 24 hod.

 

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů (neplatí pro zákazníky s IČO): 

Zboží vracejte pouze v nepoškozeném stavu!

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy můžete stáhnout ZDE.

Ochranné fólie ani skla nezasílejte použitá, jední se o jejich 100% poškození a částka vám bude v souladu s občanským zákoníkem odeštena, děkujeme za pochopení.

 

Adresa pro zaslání zboží:

Super-Lock s.r.o.

Kodaňská 1007/40, 

Praha 10

101 00

 

Děkujeme 

Kvalitní-fólie.cz

Přihlašte se k odběru newsletteru na Váš e-mail
Přihlašte se a naše nejlepší slevy a nabídky budeme posílat do Vaší e-mailové schránky.

Rychlá navigace

Informace pro Vás

Kontakt

Super-Lock s.r.o.
Kodaňská 40
10100 Praha 10
IČ: 28419375, DIČ: CZ28419375

tel.: +420608453908

obchod@kvalitni-folie.cz

Přihlášení

Platební brána ComGate